Sinopsi del meu llibre ‘Memòria del Big Bang’

En este assaig trobaràs retalls d’una vida recordada, reflexions sobre psicologia, sociologia i ciència, i un elemental full de ruta a la fi de la qual es troba una fe palpitant en la improbable supervivència del gènere humà, única fita capaç de conservar ardent l’apagada memòria d’allò que vàrem ser.

L’obra és fruit d’una autoanàlisi personal, al temps que una reflexió sobre la naturalesa de la societat humana i de l’evolució de l’Univers. Tot això filtrat a través dels coneixements científics al meu abast i de la consciència del MEU JO.

S’hi parla de la formació de la consciència humana com a resultat de la memòria i de les empremtes que han deixat en la nostra ment les VEUS dels nostres ancestres. També tracta sobre la percepció de la vida com a producte dels processos energètics, i el paper fonamental que l’ENTROPIA juga en la dissipació de l’energia, així com en la creació de la vida, del caos i de la mort.

Els meus pensaments, encapsulats en estes pàgines, giren al voltant de la certesa en una vida individual finita, però també en la resistència del nostre JO a desaparèixer per sempre, així com en la lluita de l’espècie humana per preservar la memòria col·lectiva en la qual tots els éssers humans (del passat, del present i del futur) varen participar en la seva creació i desplegament.

Pots trobar el llibre a estes llibreries de València:

-Paris-Valencia.

-Primado.

-Railowsky.

-Viridiana…

També a:

-Agapea.

-Amazon.

-Casa del Libro.

-El Corte Inglés.

(En format paper i llibre electrònic)

Deja un comentario